کلیه ها عملکرد در 20 درصد به علت دیابت چه کار باید کرد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هنگامی که کلیه ها عملکرد در 20 درصد به علت دیابت، بیماران باید چه کار؟ در این مقاله، ما این موضوع را مورد بحث و پیدا کردن پاسخ مربوطه. برای مشاوره شخصی، با دکتر ما چت آنلاین برای مشاوره رایگان.

هنگامی که کلیه ها عملکرد در 20 درصد به علت دیابت، بیماران مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با کاهش شدید در عملکرد کلیه تبدیل شده اند. در این مرحله پیشرفته، بیماران علائمی مانند پروتئین، فشار خون بالا، تورم، خارش، کم خونی، بی اشتهایی، و غیره اگر درمان نشود و یا به طور موثر کنترل نیست، وخیم تر شدن بیماری به طور مداوم و بیماری کلیوی end-stage نتیجه است.

چه کار باید کرد زمانی که کلیه ها عملکرد در 20 درصد به علت دیابت؟

با استفاده از این تشخیص، نقطه ضروری ترین است که با یک روش سیستماتیک برای جلوگیری از بیماری بدتر شدن مداوم، تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلی کلیه است. بنابراین، بیماری کلیوی end-stage، می توان با موفقیت مانع.

تا به امروز، درمان های پزشکی از جمله اثرات شفا موثر ترین داروی گیاهی شناخته شده به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy است. به غیر از درمان علامتی، طب میکرو چینی Osmotherapy یک رویکرد کل نگر با هدف قرار دادن درمان اختلال کلیوی علت ریشه است. طب گیاهی چینی استفاده خارجی به کار به گشاد شدن عروق خونی، بهبود میکروسیرکولاسیون، تعمیر سلول عیوب ذاتی کلیه، بالا بردن عملکرد کلی کلیه، و تنظیم سیستم ایمنی کل بدن.

اگر شما علاقه مند به گرفتن ارزیابی های سفارشی برای درمان ما ارائه، لطفا ترک یک پیام در بخش بعدی. کارشناسان ما به زودی کلیه ظرف 24 ساعت پاسخ دهید. با تشکر از وقت خود را. آیا یک روز خوب!

http://enfermedad-renal.com/Diabetes/1562.html





:: برچسب‌ها: دیابت، بیماری مزمن کلیوی مرحله 4، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: